شعرولادت امام زمان ( عج )

شعرولادت امام زمان ( عج )

چقدر منتظرم من، خـداكند كـه تـو بيائي             

نشسته پشت درم من، خداكند كه تو بيائي

از آن درخـت شكـسته، از آن پـرندة خسته           

هنوز خسته ترم من، خـدا كند كه تو بيائي

هميشه در سفري تو، بهار و برگ و بري تو            

درخت بي ثمـر من، خـدا كند كـه تو بيائي

غريب مـانده ام اينجا، غريـب مثــل پرستو          

شكسته بال و پرم من، خدا كند كه تو بيائي

شب است و ماه توئي تو، نشان راه توئي تو           

  ببين كه در به درم من، خداكند كه تو بيائي

 

طلــوع مــي كنـد آن آفتــاب پنهـاني           

     ز سمــت مشــرق جغرافيــاي عرفــاني

دوباره پلك دلم مي پرد، نشانة چيست ؟           

     شنيده ام كه مي آيد كســي به مهمـاني

كسـي كه سبز تر ست از هـزار بـار بهـار            

  كسي شگفت كسي، آن چنان كه مي داني

كسـي كـه نقطة آغـاز هر چه پروازسـت          

     تـوئـي كـه در سفـر عشق ، خـط پاياني

تـويي بهانة آن ابـرهــا كـه مــي گـريند           

  بيا كـه صـاف  شـود اين هــواي بـارانـي

تو از حــوالــي اقليــم هــر كجــا آبــاد          

   بيـا كـه مـي رود ايـن شهـر رو به ويـراني

كنــار نــام تو، لنگـر گـرفت كشتي عشق          

  بيا كــه يـاد تـو آرامشـي اسـت طــوفاني



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, | 1:34 | نویسنده : بانوی، بی حرم... |